12 Μαρτίου, 2022

Ο κόσμος συχνά με ρωτάει εάν το social branding είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις και τα brands. Θα έλεγα ότι είναι ακριβώς όπως οι τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις, τις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Παρά το ότι ήμουν αρκετά μικρή τότε, μπορώ ακόμα να θυμηθώ την επίδραση που είχαν εκείνες οι μικρές ιστορίες στους […]

12 Μαρτίου, 2022

Εδώ και πάνω από μια δεκαετία, τα QR Codes (Quick Response Codes) ξεπροβάλλουν διαρκώς σε διάφορα σημεία του κόσμου. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται κυρίως από tech savvy εταιρίες και χρήστες ενώ η αποτελεσματικότητα τους και η χρήση τους σταδιακά έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής και ευρύτερη. Αν μπορούσαμε να χωρέσουμε τον ορισμό των QR Codes σε […]

12 Μαρτίου, 2022

Όταν σχεδιάζουμε μια διαφημιστική καμπάνια στο Google AdWords, συνήθως ξεκινάμε από το ερώτημα: “Ποιές λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσω;”. Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σας και τις φέρνουν μπροστά στα μάτια αμέτρητων χρηστών. Είναι σημαντικό κάθε φορά που ένας χρήστης πληκτρολογεί μια λέξη ή φράση στην μηχανή αναζήτησης Google να εμφανίζονται διαφημίσεις σχετικές με την αναζήτησήτου, […]

12 Μαρτίου, 2022

Εδώ στο Papaki.gr ακούμε συχνά αυτή την ερώτηση και σίγουρα ο μέσος χρήστης είναι δύσκολο να επιλέξει κάποια από τα χιλιάδες SEO tips που υπάρχουν. Online θα βρεις απεριόριστο υλικό σχετικά με την βελτιστοποίηση ενός website ή με το πως μπορεί το blog σου να γίνει πιο φιλικό στις μηχανές αναζήτησης. Αμέτρητα άρθρα, tutorials, ebooks, […]