12 Μαρτίου, 2022

Το Pay Per Click (PPC) marketing αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους εκμετάλλευσης του “μοναδικού” περιεχομένου (ή αλλιώς “unique content”) που παράγεται από την επιχείρηση με κύριο σκοπό να ενισχυθεί η επίδραση νέων αλλά και ήδη υπαρχόντων online κοινών. Σύμφωνα με δημοσιοποιημένα στατιστικά, το 79% των online επιχειρήσεων επιβεβαιώνει πως το PPC είναι το […]

12 Μαρτίου, 2022

Η επιχείρησή σου χρειάζεται ένα domain name ώστε να κατοχυρωθεί στο διαδικτυακό σύμπαν. Aυτό το ξέρεις ήδη. Ήξερες όμως ότι το domain μπορεί να είναι πολλά παραπάνω από μια διεύθυνση ιστοσελίδας; Ένας καλός επιχειρηματίας γνωρίζει ότι κάθε πτυχή μιας επιχείρησης είναι εργαλείο branding, επομένως ακόμα και το domain name. Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τη […]

12 Μαρτίου, 2022

To SEO αποτελεί συντομογραφία της φράσης Search Engine Optimization και σημαίνει υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών και μεθοδολογιών που βοηθούν έναν αλγόριθμο να αναγνωρίζει μια σελίδα ως την απάντηση στην ερώτηση κάποιου χρήστη σε μια δεδομένη μηχανή αναζήτησης, όπως το Yahoo, το Bing και κυρίως η Google. Δεδομένου ότι η Google είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μηχανή […]

12 Μαρτίου, 2022

Το Word of Mouth Marketing αποτελεί μία από τις πλέον αποδοτικές τακτικές διαφήμισης, δημιουργώντας πραγματικό πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις για το πώς θα το επιτύχουν. Το 92% των καταναλωτών αναφέρουν ότι εμπιστεύονται περισσότερο σχόλια από φίλους συγκριτικά με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, ενώ το 82% των Αμερικανών ζητά συστάσεις τον κύκλο τους πριν προβεί σε μια […]