12 Μαρτίου, 2022

Ο κόσμος συχνά με ρωτάει εάν το social branding είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις και τα brands. Θα έλεγα ότι είναι ακριβώς όπως οι τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις, τις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Παρά το ότι ήμουν αρκετά μικρή τότε, μπορώ ακόμα να θυμηθώ την επίδραση που είχαν εκείνες οι μικρές ιστορίες στους […]

12 Μαρτίου, 2022

Εδώ και πάνω από μια δεκαετία, τα QR Codes (Quick Response Codes) ξεπροβάλλουν διαρκώς σε διάφορα σημεία του κόσμου. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται κυρίως από tech savvy εταιρίες και χρήστες ενώ η αποτελεσματικότητα τους και η χρήση τους σταδιακά έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής και ευρύτερη. Αν μπορούσαμε να χωρέσουμε τον ορισμό των QR Codes σε […]

12 Μαρτίου, 2022

Όταν σχεδιάζουμε μια διαφημιστική καμπάνια στο Google AdWords, συνήθως ξεκινάμε από το ερώτημα: “Ποιές λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσω;”. Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σας και τις φέρνουν μπροστά στα μάτια αμέτρητων χρηστών. Είναι σημαντικό κάθε φορά που ένας χρήστης πληκτρολογεί μια λέξη ή φράση στην μηχανή αναζήτησης Google να εμφανίζονται διαφημίσεις σχετικές με την αναζήτησήτου, […]

12 Μαρτίου, 2022

Εδώ στο Papaki.gr ακούμε συχνά αυτή την ερώτηση και σίγουρα ο μέσος χρήστης είναι δύσκολο να επιλέξει κάποια από τα χιλιάδες SEO tips που υπάρχουν. Online θα βρεις απεριόριστο υλικό σχετικά με την βελτιστοποίηση ενός website ή με το πως μπορεί το blog σου να γίνει πιο φιλικό στις μηχανές αναζήτησης. Αμέτρητα άρθρα, tutorials, ebooks, […]

12 Μαρτίου, 2022

Η ψηφιακή εποχή που δυναμικά διανύουμε αποδεικνύει ότι ο κόσμος μας γίνεται ολοένα και περισσότερο mobile oriented με τις πωλήσεις mobile συσκευών να εκτοξεύονται στα ύψη. Είναι γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες αφιερώνουν αρκετό χρόνο καθημερινά στην mobile συσκευή τους είτε για να περιηγηθούν online, για να ενημερωθούν για τις τελευταίες ειδήσεις ή να […]

12 Μαρτίου, 2022

Πού καταλήγουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στην online διαφήμισή σου; Φυσικά, σε μία σελίδα προορισμού (landing page), ωστόσο πόσο πρωτότυπο και συναφές είναι το περιεχόμενό της; Η περιήγηση γίνεται εύκολα και χωρίς πολύ ψάξιμο; Μπορεί να προσφέρεις υπηρεσίες ή να κάνεις consulting ή να προωθείς online τα προϊόντα σου ή το personal brand σου […]

12 Μαρτίου, 2022

Στον πραγματικό κόσμο, ένας άνθρωπος μπορεί να ασκήσει επιρροή και να αποκτήσει δύναμη από την επαγγελματική θέση που κατέχει. Αλλά, στο internet δεν υπάρχουν κανόνες, ούτε δομή και σίγουρα δεν θα βρεις πουθενά οργανογράμματα. Ωστόσο, αρκετοί είναι εκείνοι που ασκούν επιρροή  στο internet, εμπνέουν το κοινό τους και χαράσουν πορεία που άλλοι ακολουθούν. Εκτός λοιπόν […]

12 Μαρτίου, 2022

Η αρχική σελίδα (homepage) είναι η πρώτη σελίδα που βλέπει ο χρήστης όταν επισκέπτεται το site σου. Σκοπός της homepage είναι να δώσει μια γενική εικόνα για το ποιος είσαι εσύ ή η επιχείρησή σου, τι προσφέρεις και ποια είναι τα δυνατά και ανταγωνιστικά σου σημεία. Επίσης λειτουργεί και ως οδηγός ή χάρτης του site […]

12 Μαρτίου, 2022

Ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος με φυσική παρουσία μπορεί να δει πόσοι πελάτες επισκέπτονται το μαγαζί του, ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν, ποια έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση και ποια χρειάζεται να αποσύρει. Με παρόμοιο τρόπο λειτουργεί και μια online επιχείρηση. Η εμφάνιση, το design, τα χρώματα, τα fonts, τα κείμενα και οι εικόνες του site σου μπορούν […]

12 Μαρτίου, 2022

Μήπως το website σου δεν αποδίδει όσο θα ήθελες; Έχεις διαπιστώσει ότι δεν αγγίζει τους online στόχους σου; Θέλεις να αυξήσεις τον αριθμό των μετατροπών (conversions) και αναρωτιέσαι πώς θα το πετύχεις; Ήρθε η στιγμή να σκεφτείς την περίπτωση του redesign! Όταν ακούμε τη λέξη “redesign” το πρώτο πράγμα που μας έρχεται συνήθως στο μυαλό […]