12 Μαρτίου, 2022

Το YouTube έχει γίνει πιο δημοφιλές από ποτέ! Με περισσότερους από 1 δις. μοναδικούς επισκέπτες και περισσότερες από 6 δις. ώρες παρακολούθησης video (viewership) κάθε μήνα (πηγή: YouTube Statistics) κατατάσσεται στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως. Σύμφωνα με τη Google, το YouTube έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά καταναλωτών με νέα κουλτούρα, γνωστή ως Generation C. […]

12 Μαρτίου, 2022

Μπορεί η Google να μην παρέχει μια συγκεκριμένη και ξεκάθαρη λίστα με όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη του site σου στα αποτελέσματα αναζήτησης (ranking factors), ωστόσο, αρκετές από τις τεχνικές είναι γνωστές. Σε προηγούμενα άρθρα έχω αναλύσει κάποιους βασικούς ranking factors, όπως: – η αξία και δύναμη που έχει ένα site με ποιοτικό […]

12 Μαρτίου, 2022

Η διαδικασία δημιουργίας του site σου είναι σε καλό δρόμο… Έχεις κατοχυρώσει το κατάλληλο domain name (tick), επέλεξες κάποιο εργαλείο, όπως το WebSite Builder ή κάποια πλατφόρμα (CMS) όπως το Managed WordPress Hosting για να κατασκευάσεις το site σου (tick) και τώρα είσαι έτοιμος να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα! Πώς συνεχίζεις όμως; Αυτό το άρθρο […]

12 Μαρτίου, 2022

Το Website είναι η εικονική “βιτρίνα” της επιχείρησής σου και το κύριο online κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες, τους προμηθευτές και το κοινό που στοχεύεις. Με ένα αξιόλογο site έχεις την ευκαιρία να προσελκύσεις το κοινό σου, να προωθήσεις αποτελεσματικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και να πετύχεις τους online στόχους σου. Πόσες φορές […]

12 Μαρτίου, 2022

Η διαχείριση της online παρουσίας σου είναι πλέον πιο σημαντική από ποτέ. Δεν έχει σημασία αν είσαι αρχάριος ή έμπειρος χρήστης, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μελλοντικοί συνεργάτες ή πελάτες σου, ακόμη και οι HR managers επιχειρήσεων που αναζητούν προσωπικό, θα χρησιμοποιήσουν το internet για να ανακαλύψουν περισσότερες πληροφορίες για εσένα. Πόσο καλά προετοιμασμένος […]

12 Μαρτίου, 2022

Πόσες φορές σου έχει τύχει να λάβεις ένα email χωρίς να έχει τη σωστή μορφοποίηση, χωρίς να μπορείς να διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο ή να δεις τις φωτογραφίες που περιέχει; Κι άλλες φορές να διαβάζεις ένα email, το οποίο σε προτρέπει να αγοράσεις κάτι τώρα (!) χωρίς να σου εξηγεί γιατί το χρειάζεσαι; Το email […]

12 Μαρτίου, 2022

Το Pay Per Click (PPC) marketing αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους εκμετάλλευσης του “μοναδικού” περιεχομένου (ή αλλιώς “unique content”) που παράγεται από την επιχείρηση με κύριο σκοπό να ενισχυθεί η επίδραση νέων αλλά και ήδη υπαρχόντων online κοινών. Σύμφωνα με δημοσιοποιημένα στατιστικά, το 79% των online επιχειρήσεων επιβεβαιώνει πως το PPC είναι το […]

12 Μαρτίου, 2022

Η επιχείρησή σου χρειάζεται ένα domain name ώστε να κατοχυρωθεί στο διαδικτυακό σύμπαν. Aυτό το ξέρεις ήδη. Ήξερες όμως ότι το domain μπορεί να είναι πολλά παραπάνω από μια διεύθυνση ιστοσελίδας; Ένας καλός επιχειρηματίας γνωρίζει ότι κάθε πτυχή μιας επιχείρησης είναι εργαλείο branding, επομένως ακόμα και το domain name. Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τη […]

12 Μαρτίου, 2022

To SEO αποτελεί συντομογραφία της φράσης Search Engine Optimization και σημαίνει υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών και μεθοδολογιών που βοηθούν έναν αλγόριθμο να αναγνωρίζει μια σελίδα ως την απάντηση στην ερώτηση κάποιου χρήστη σε μια δεδομένη μηχανή αναζήτησης, όπως το Yahoo, το Bing και κυρίως η Google. Δεδομένου ότι η Google είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μηχανή […]

12 Μαρτίου, 2022

Το Word of Mouth Marketing αποτελεί μία από τις πλέον αποδοτικές τακτικές διαφήμισης, δημιουργώντας πραγματικό πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις για το πώς θα το επιτύχουν. Το 92% των καταναλωτών αναφέρουν ότι εμπιστεύονται περισσότερο σχόλια από φίλους συγκριτικά με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, ενώ το 82% των Αμερικανών ζητά συστάσεις τον κύκλο τους πριν προβεί σε μια […]