12 Μαρτίου, 2022

Εάν έχεις μια επιχείρηση ή ασκείς κάποια επιχειρηματική δραστηριότητα, διαθέτεις κι ένα εμπορικό σήμα (trademark). Tο εμπορικό σου σήμα είναι ένα σημαντικό περιουσιακό σου στοιχείο το οποίο πρέπει να κατοχυρώσεις για πολλούς λόγους. Τι είναι εμπορικό σήμα Ξεκινώντας από τα βασικά, ως εμπορικό σήμα θεωρείται κάθε σημείο επιδεκτικό γραφικής παραστάσεως, ικανό να διακρίνει τα προϊόντα […]

12 Μαρτίου, 2022

Η online διαφήμιση έχει μπει εδώ και χρόνια στην καθημερινότητα κάθε επιχείρησης, ακόμα και αν το αντικείμενό της δεν σχετίζεται απόλυτα με τον διαδικτυακό κόσμο. Πέρα από τις online αγορές, ένας σημαντικός παράγοντας είναι οι αναζητήσεις που θα κάνουν οι χρήστες για να βρουν τον επαγγελματία που χρειάζονται και εκεί πρέπει η κάθε επιχείρηση να […]

12 Μαρτίου, 2022

Το Quora ίσως θεωρείται λίγο το outsider των social media. Ωστόσο, η αυξανόμενη κοινότητα χρηστών του, το μετατρέπει σε ένα εξαιρετικό μέσο για έρευνα αλλά και βελτίωση των διαφημιστικών καμπανιών σου. Το Quora είναι ένας πολύ καλός τρόπος ώστε τα brands να ανακαλύψουν μερικές από τις βασικές ερωτήσεις και ανησυχίες των πελατών τους. Σε αυτό […]

12 Μαρτίου, 2022

Από την αρχή της ανθρωπότητας, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε σχέσεις με άλλους ανθρώπους, αλληλεπιδρούμε, διαμορφώνουμε δίκτυα, δημιουργούμε κοινωνίες. Πρόκειται για έναν πελώριο ιστό μέσα στον οποίο τα επιμέρους κοινωνικά δίκτυα συνεργάζονται και εξελίσσονται. Μέσα στα δίκτυα διαπλάθεται η συμπεριφορά του ατόμου και επομένως, η καταναλωτική του συμπεριφορά. Κάθε επιχείρηση περιμένει να διευρύνει τον κύκλο της μέσα […]

12 Μαρτίου, 2022

Σίγουρα έχεις διαβάσει για αρκετά διαφορετικά είδη του Search Engine Optimization – SEO. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το 46% των Google Searches το 2019 αφορούσαν τοπικές πληροφορίες, ενώ οι αναζητήσεις “near me” έχουν αυξηθεί 900% μέσα σε δύο χρόνια. H ανάγκη για βελτίωση της τοπικής προβολής φέρνει στο προσκήνιο το Local SEO. Τι σημαίνει το […]

12 Μαρτίου, 2022

Πριν από μερικά χρόνια, οι περισσότεροι marketers εστίαζαν τη στρατηγική περιεχομένου τους κυρίως στον γραπτό λόγο. Ωστόσο, πλέον, το content marketing έχει προσαρμοστεί, και περιλαμβάνει όχι μόνο blogs, guest posting και ebooks, αλλά και podcasts, οπτικά στοιχεία και βίντεο. Ειδικότερα, τα βίντεο αυξάνονται περισσότερο από κάθε άλλη μορφή περιεχομένου. Σύμφωνα με το 2018 State of […]

12 Μαρτίου, 2022

Φαντάσου ότι μπαίνεις σε ένα φυσικό κατάστημα. Συζητάς με έναν ευγενικό υπάλληλο της επιχείρησης, περιγράφεις τις ανάγκες σου με δικά σου λόγια, και σου παρουσιάζει τα προϊόντα, προσπαθώντας να δείτε μαζί τι είναι αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο. Αν ξαναπάς στο ίδιο κατάστημα, ο υπάλληλος θα σε ρωτήσει αν είχες μείνει ευχαριστημένος με ό,τι είχες […]

12 Μαρτίου, 2022

Το guest posting ίσως είναι ο γρηγορότερος τρόπος να αυξήσεις τη δημοφιλία σου. Απαιτεί να αφιερώσεις χρόνο, όμως αξίζει τον κόπο, καθώς είναι αυτό που μπορεί να βελτιώσει το SEO και την επισκεψιμότητά σου, αλλά και να σε βοηθήσει να χτίσεις σχέσεις συνεργασίας με ανθρώπους του κλάδου σου. Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τι είναι […]

12 Μαρτίου, 2022

Έχεις κατοχυρώσει το domain σου και δεν το έχεις χρησιμοποιήσει ακόμη; Ήθελες να στήσεις ένα site και δεν το έκανες ποτέ; Δεν πειράζει! Υπάρχουν διάφορα, ενδιαφέροντα πράγματα που μπορείς να κάνεις με το domain σου και ίσως δεν τα έχεις σκεφτεί. Μαζέψαμε 8 ιδέες και στις παρουσιάζουμε. O Dan Gillmor, διευθυντής του κέντρου Knight για την […]

12 Μαρτίου, 2022

Τις περασμένες μέρες βγήκε στη δημοσιότητα μία είδηση σχετικά με την επίσημη ιστοσελίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας: ένα website που έμοιαζε πολύ με το επίσημο του Προέδρου ανακατεύθυνε τους χρήστες στην προσωπική ιστοσελίδα του τέως ΠτΔ. Δεδομένου πως η εν λόγω ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένη στο Papaki, θα θέλαμε να μοιραστούμε ορισμένες συμβουλές οι οποίες θα […]