
12 Μαρτίου, 2022
Έχεις ακούσει για το netiquette αλλά αναρωτιέσαι τι ακριβώς είναι; Σε αυτό το άρθρο θα σου λύσουμε τις απορίες και θα σου δώσουμε χρήσιμες οδηγίες! Τα βασικά Η λέξη netiquette είναι ένας συνδυασμός των αγγλικών λέξεων «net» (διαδίκτυο) και «etiquette». To netiquette είναι o κώδικας δεοντολογικής συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο, οι “καλοί τρόποι” δηλαδή στο online […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Είναι γεγονός ότι ο covid-19 έχει φέρει μια πρωτοφανή κρίση σε πολλούς κλάδους της οικονομίας μας στην Ελλάδα αλλά και σχεδόν σε κάθε άλλη χώρα του κόσμου. Όμως, αυτή η κρίση είναι πρωτοφανής, όχι μόνο για τις τεράστιες επιπτώσεις που έχει επιφέρει στην οικονομία σε τόσο μικρό διάστημα, αλλά και για τις γιγαντιαίες αλλαγές που […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Το έχεις ακούσει και ξανακούσει. Να πούμε για άλλη μια φορά ότι το Search Engine Optimisation ή αλλιώς η Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης (SEO) είναι μια διαδικασία, ένας συνδυασμός ενεργειών, που κάνει κάποιος ώστε το site του να βγαίνει ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Μέσα στον καταιγισμό πληροφοριών και των αμέτρητων sites φαίνεται […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Φαντάσου πόσες δεκάδες βιογραφικά καταφτάνουν καθημερινά σε εργοδότες και σε πρακτορεία εύρεσης εργασίας και recruiters. Ενδιαφέροντες άνθρωποι με προσόντα και εργασιακή εμπειρία ανταγωνίζονται για μια καλή θέση εργασίας. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα του σήμερα όπου οι ευκαιρίες είναι περιορισμένες κι οι υποψήφιοι πολλοί και ταλαντούχοι,πώς μπορείς να ξεχωρίσεις μέσα στο πλήθος; Πώς μπορείς να μιλήσεις για […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Μarketing θα πει να τοποθετείς σωστά το προϊόν (ή την υπηρεσία) σου απέναντι στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή. Αυτό πιθανότατα το ξέρεις. Ίσως όμως δε μπορείς να φανταστείς ότι όλα αυτά γίνονται και χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία. Υπάρχουν κάποιες απλές, προσιτές και δημιουργικές στρατηγικές που μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να προωθήσεις τη startup […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Οι περισσότερες επιχειρήσεις, παραδοσιακά, επενδύουν περισσότερα χρήματα στην απόκτηση νέων πελατών, θεωρώντας πως είναι ένας γρήγορος τρόπος αύξησης του τζίρου. Επίσης ένα σύνηθες φαινόμενο είναι να συγχέεται ο τζίρος με το κέρδος, γεγονός που εξηγεί το παραπάνω. Tι είναι όμως το customer retention και πώς βελτιώνει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων; Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει δυναμικά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και αν σκεφτούμε ότι το ποσοστό ανθρώπων ηλικιών από 16 έως 74 στην Ελλάδα που έχουν χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά το διαδίκτυο για αγορές έχει αυξηθεί από 27% το 2012 σε 40% την περασμένη χρονιά, καταλαβαίνουμε ότι η τάση είναι φανερά ανοδική. […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Πάω στοίχημα ότι στους περισσότερους από εσάς, όπως και σε εμένα δεν το κρύβω, έχει περάσει τουλάχιστον μία φορά από το μυαλό σας, η ιδέα της κατασκευής ενός online καταστήματος! Οι περισσότερες ιδέες μένουν στις σκέψεις, μιας και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένoυ και λειτoυργικού eshop προϋποθέτει πολύ χρόνο και χρήμα. Ίσως και όχι, μιας και […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Το eCommerce δεν είναι απλά ένα trend. Μόνο το 2019, τα κέρδη του ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθαν σε 3,5 τρις δολάρια, ποσό που αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2023. Αλλά τα κέρδη δεν έρχονται μόνα τους. Για το ίδιο έτος, το digital ad spendυπολογίζεται σε 333 δις. Η διαφήμιση είναι για όλα τα eShop μια απαραίτητη […]
0
12 Μαρτίου, 2022
Όταν μιλάμε για ταχύτητα ιστοτόπου, λίγο-πολύ όλοι αντιλαμβάνονται ότι παίζει ρόλο, αλλά είναι δεν μπορούν να προσδιορίσουν το πόσο σημαντική είναι. Πριν αρχίσουμε την παρουσίαση στοιχείων και αριθμών, ας αναλογιστούμε με ειλικρίνεια: αν είχαμε να επιλέξουμε μεταξύ ενός πανέμορφου site και ενός πραγματικά γρήγορου (onclick), τι θα επιλέγαμε; Πολύ συχνά η ζυγαριά γέρνει υπέρ του […]
0