Αύξησε τις πωλήσεις σου αυξάνοντας την αξιοπιστία του site σου

Σύμφωνα με έρευνα του Experian, το 73% των καταναλωτών δε νιώθει άνετα να δίνει οικονομικές και προσωπικές πληροφορίες σε sites, γιατί φοβάται μήπως αυτές υποκλαπούν. Και δεν είναι κάτι που θα πρέπει να μας εκπλήσσει, αν λάβουμε υπόψη τις ειδήσεις που βγαίνουν κατά καιρούς και αφορούν data breaches και ιστορίες hacking. Η εμπιστοσύνη σε ένα brand και σε ένα site λοιπόν είναι ό,τι πιο σημαντικό. Επιπλέον, μια άλλη έρευνα έδειξε ότι το 18% των καταναλωτών θα εγκαταλείψει το καλάθι αγορών του, εάν δεν εμπιστεύεται ένα site (Baymard 2020).

Το βασικό συμπέρασμα είναι ότι αν οι χρήστες δεν εμπιστεύονται ένα site, δύσκολα θα κάνουν αγορές σε αυτό.

Το χτίσιμο και η διασφάλιση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή είναι ζωτικής σημασίας για κάθε site. Αυτό το άρθρο θα εστιάσει λοιπόν στο πώς ένα site μπορεί να δημιουργήσει αίσθημα ασφάλειας στον επισκέπτη, όχι μόνο από τεχνικής πλευράς αλλά και σε ανθρώπινο επίπεδο.

Αύξησε την αξιοπιστία προσφέροντας κρυπτογράφηση

Οι browsers ενημερώνουν τους υποψήφιους πελάτες για την ασφάλεια ενός site. Πώς; Εξετάζουν εάν έχει ή όχι SSL πιστοποιητικό το κάθε site και έτσι ενημερώνουν τον επισκέπτη σχετικά με το αν είναι ασφαλής η πλοήγησή του ή όχι. Το SSL βοηθάει τους browsers να εντοπίσουν το ποιος είναι ιδιοκτήτης του site και ενεργοποιεί την κρυπτογράφηση των δεδομένων που ανταλλάσσονται μεταξύ του server και του επισκέπτη.

Για να είσαι σίγουρος/η ότι το site σου επισημαίνεται ως αξιόπιστο από τους browsers:

  • Βεβαιώσου ότι έχεις εγκατεστημένο SSL πιστοποιητικό. Οι browsers θα εμφανίζουν μια κόκκινη επισήμανση “Not secure” (“Μη ασφαλής”)  στους επισκέπτες του site σου, εάν αυτό δεν έχει εγκατεστημένο SSL. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα πολλοί πιθανοί πελάτες να εγκαταλείψουν το site σου. Οπότε, πριν από όλα, αν δεν έχεις SSL, απόκτησε ένα και εγκατάστησέ το αμέσως. Ακόμα κι αν έχεις SSL, οι browsers μπορεί να συνεχίσουν να εμφανίζουν το site σου ως μη ασφαλές, αν δε χρησιμοποιείς “HTTPS” πρωτόκολλο (Πώς να το διορθώσεις) ή υπάρχει “μικτό περιεχόμενο” (Πώς να το διορθώσεις). Βεβαιώσου λοιπόν ότι έχεις SSL εγκατεστημένο αλλά και ότι λειτουργεί σωστά.
  • Η αναβάθμιση σε premium SSL πιστοποιητικά προσφέρει υψηλότερη πιστοποίηση και υπηρεσίες εντοπισμού malware. Αν και τα Domain Validated (DV) πιστοποιητικά προσφέρουν κρυπτογράφηση δεδομένων και πιστοποίηση domain, δίνουν το μίνιμουμ επίπεδο πιστοποίησης. Premium λύσεις SSL, όπως Organization Validated (OV) και Extended Validation (EV), “δείχνουν” ότι ένας άνθρωπος πιστοποίησε την φυσική διεύθυνση του οργανισμού/ της εταιρείας που βρίσκεται πίσω από το site. Επιπλέον, οι premium λύσεις SSL μπορεί να περιλαμβάνουν εργαλεία για σκανάρισμα malware, δίνοντάς σου έτσι τη δυνατότητα να εντοπίζεις και να δρας απέναντι σε μικρά προβλήματα που μπορεί να εξελιχθούν σε πιο σοβαρά. Τα EV SSL πιστοποιητικά προσφέρουν το υψηλότερο επίπεδο πιστοποίησης. Επιτρέπουν στον browser να προβάλλει στους επισκέπτες πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία για την οποία εκδόθηκε το πιστοποιητικό, με ένα μόνο κλικ. Έτσι, η εμπιστοσύνη του επισκέπτη ενισχύεται, καθώς ξέρει ότι έχει να κάνει με μια πραγματική εταιρεία.

Ενίσχυσε την εμπιστοσύνη προσθέτοντας ανθρώπινα στοιχεία στο site σου

Human Elements

Εταιρείες όπως η Walmart και η Amazon, επωφελούνται από το γεγονός ότι προσφέρουν προϊόντα που οι καταναλωτές ήδη εμπιστεύονται. Πώς μπορεί η εταιρεία σου να παραμείνει ανταγωνιστική, αν το brand σου δεν είναι πολύ γνωστό; Αξιοποίησε αναγνωρισμένα σήματα και testimonials για να εμπνεύσεις εμπιστοσύνη στους επισκέπτες του ιστότοπού σου.

  • Site seals (Trust-Badges): Μαζί με τα προαναφερθέντα οφέλη των πιστοποιητικών SSL, συμπεριλαμβάνονται επίσης site seals, κάποιες σφραγίδες ασφαλείας δηλαδή. Αυτά τα σήματα εμπνέουν εμπιστοσύνη και ενισχύουν τα conversions. Εάν έχεις προμηθευτεί πιστοποιητικό SSL από μια μεγάλη αρχή έκδοσης πιστοποιητικών, θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι έχει εγκατασταθεί σωστά και ότι εμφανίζεται το site seal. Πολλοί καταναλωτές αναγνωρίζουν αυτές τις σφραγίδες και καταλαβαίνουν ότι υπάρχει ένας τρίτος παράγοντας ασφαλείας που ουσιαστικά τους διασφαλίζει (Baymard 2020). Συγκεκριμένα, ένα site seal στο σημείο όπου ζητούνται στοιχεία πληρωμής, μπορεί να αυξήσει σημαντικά τα conversions. Μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Conversion Fanatics (2017) έδειξε 71,1% αύξηση των εσόδων ανά επισκέπτη αφού πρόσθεσαν site seal στη σελίδα ολοκλήρωσης αγορών.
  • Βραβεία και δημοσιεύσεις: Έχει λάβει το brand σου κάποιο βραβείο ή έχει εμφανιστεί σε δημοσιεύσεις στον τύπο; Είναι χρήσιμο να παρουσιάζεις τα βραβεία αυτά στο site σου, μιας και βοηθάνε να χτιστούν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους επισκέπτες σου.
  • Περιεχόμενο από πελάτες σου και testimonials: Οι χαρούμενοι πελάτες είναι συνήθως ενθουσιώδεις στην προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου. Γράφουν καλές κριτικές και βάζουν φωτογραφίες των προϊόντων σου. Φρόντισε να ενθαρρύνεις τους πελάτες σου να μοιραστούν τις θετικές εμπειρίες τους στο διαδίκτυο κι εσύ με τη σειρά σου να τις παρουσιάζεις στο site σου. Τα testimonials επικυρώνουν το brand σου και βοηθάνε υποψήφιους πελάτες να ξοδέψουν τα χρήματά τους στο δικό σου κατάστημα.

Καθώς το brand σου μεγαλώνει, υπάρχουν αποτελεσματικοί και απλοί τρόποι για να εμπνεύσεις εμπιστοσύνη στους επισκέπτες του ιστότοπού σου. Όσο περισσότερο αυξάνεις την αξιοπιστία του brand σου, τόσο καλύτερα conversions θα έχεις, μεγιστοποιώντας και τις πωλήσεις σου.

Πηγές:
Experian 2018
Baymard 2020
Conversion Fanatics 2017

Πηγή: papaki.com

NakPro

Related Post