Πού καταλήγουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στην online διαφήμισή σου;
Φυσικά, σε μία σελίδα προορισμού (landing page), ωστόσο πόσο πρωτότυπο και συναφές είναι το περιεχόμενό της; Η περιήγηση γίνεται εύκολα και χωρίς πολύ ψάξιμο;
Μπορεί να προσφέρεις υπηρεσίες ή να κάνεις consulting ή να προωθείς online τα προϊόντα σου ή το personal brand σου ή να βοηθάς επιχειρήσεις να συνδεθούν μεταξύ τους.. Όποια κι αν είναι η επιχειρηματική σου δραστηριότητα, από την στιγμή που επιλέγεις να προβληθείς online, ο στόχος είναι ένας: να αποκτήσεις leads και customers…!
Το πρώτο βήμα είναι να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στο website σου (traffic) και ένας αποτελεσματικός και γρήγορος τρόπος για να το επιτύχεις είναι να δημιουργήσεις pay-per-click (PPC) διαφημίσεις. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεις τον αριθμό των στοχευμένων επισκεπτών και την online απήχηση της επιχείρησής σου. Όμως η landing page είναι εκείνη που θα σου φέρει πωλήσεις και θα μετατρέψει τον επισκέπτη σε πελάτη.
Παρακάτω συγκέντρωσα χρήσιμα tips, που καλό είναι να έχεις κατά νού όταν δημιουργείς ή κάνεις το redesign μιας σελίδας προορισμού και εάν τα συνδυάσεις όλα μαζί έχεις δημιουργήσει την δική σου συνταγή επιτυχίας!
1. Ξεκινώντας από το διαφημιστικό κείμενο, γιατί η πρώτη εντύπωση μετράει!
Τί κάνει την επιχείρησή σου ξεχωριστή; Το προϊόν σου μοναδικό; Ποιά χαρακτηριστικά χρησιμοποιείς για να δελεάσεις το κοινό σου και να ωθήσεις τον χρήστη να κάνει κλικ; Η διαφημιστική καμπάνια είναι σημαντικό να καθρεφτίζει την σελίδα προορισμού και αν ισχύουν ειδικές προσφορές, εκπτώσεις, δώρα, προσιτές τιμές, να αναφέρονται και στο διαφημιστικό κείμενο. Σε συνδυασμό με ένα έξυπνο και αντιπροσωπευτικό Call To Action, όπου θα ωθείς τον χρήστη να “Καλέσει Τώρα!”, να “Μάθει Περισσότερα”, να “Δημιουργήσει Νέο Λογαριασμό”, να “Κερδίσει 50% ΄’Εκπτωση” τα κλικς θα αυξηθούν!
2. Πόσο σχετικός είναι ο Τίτλος της Σελίδας Προορισμού;
Φρόντισε ώστε το headline της landing page να είναι σχετικό με τον τίτλο της διαφήμισης που μόλις είδε ο χρήστης και έκανε το κλικ! Για παράδειγμα, εάν στο διαφημιστικό κείμενο αναφέρεις “Ποικιλία Σε Κόκκινα Φορέματα” και ο χρήστης οδηγείται σε σελίδα με τίτλο “Τα Καλύτερα Stylish Κόκκινα Παπούτσια”, σίγουρα δεν πρόκειται για σχετικό αποτέλεσμα.
3. Δημιούργησε περιεχόμενο έξυπνο και περιεκτικό
Να θυμάσαι ότι ο χρήστης δεν έχει πολύ χρόνο στην διάθεσή του, οπότε φρόντισε να ελαττώσεις τα μεγάλα κείμενα και να τονίσεις τα πλεον σημαντικά στοιχεία χωρίς να μακρυγορείς και να κουράζεις. Πες το απλά και με έξυπνο τρόπο, χωρίς να χρησιμοποιείς πολλές παραγράφους και να θυμάσαι ότι σημασία δεν έχει να μιλήσεις για το πόσο υπέροχο είναι το προϊόν σου αλλά για το πώς μπορεί να ωφελήσει τον χρήστη!
4. Μία εικόνα = 1000 λέξεις και πολλά conversions!
Πρόσθεσε εικόνες χρήσιμες και ξεχωριστές, που θα δελεάσουν τον user και θα τον παρακινήσουν να αγοράσει το προϊόν σου, να σε καλέσει, να συμπληρώσει μια φόρμα online, να κάνει download ένα αρχείο.
5. Τόνισε τα πιο σημαντικά benefits
Σίγουρα θέλεις να τονίσεις το brand name σου και τα στοιχεία εκείνα που το κάνουν ξεχωριστό, ωστόσο φρόντισε να μην το παρακάνεις. Κάνε bold συγκεκριμένες λέξεις και μόνο όσες έχουν αξία για τον χρήστη, για παράδειγμα, εάν πουλάς online επώνυμες θήκες smartphones, τόνισε με bold γραφή χαρακτηριστικά, όπως αδιάβροχες και ανθεκτικές, δηλαδή τα σημαντικά benefits που θα σε διαφοροποιήσουν.
6. Call To Action
Αφού έχεις εξηγήσει έξυπνα και επιγραμματικά τα benefits του προϊόντος σου, πρόσθεσε στο τέλος της σελίδας ένα ισχυρό call to action. Ξέφυγε από τις τετριμμένες εκφράσεις, όπως “Αποστολή”, “Download”, “Υποβολή” και δημιούργησε φράσεις έξυπνες και διαφορετικές και τέσταρε την απόδοσή τους.
7. Περιόρισε τα social icons, όπου δεν χρειάζονται
Έαν η διαφήμισή σου κάνει λόγο για 50% έκπτωση και η σελίδα προορισμού που καθοδηγείς τον χρήστη του ζητάει να κάνει Like στο Facebook, τελικά τί είναι πιό σημαντικό για εσένα; Η πώληση ή το social awareness; Συγκεντρώσου στον αρχικό στόχο και μην περιπλέκεις τον χρήστη με πολλαπλές επιλογές. Εάν ο διαφημιστικός σου στόχος είναι να αυξήσεις τις πωλήσεις οδήγησε τον χρήστη στην αγορά.
8. Πρόσθεσε testimonials άλλων πελατών
Η πιο πειστική μέθοδος που μπορείς να προσθέσεις σε μια landing page πώλησης είναι οι εντυπώσεις άλλων πελατών. Οι σύντομες και περιεκτικές δηλώσεις προσδίδουν αξία και αποτελούν σημαντικό κίνητρο για να προχωρήσει ο δυνητικός χρήστης σε αγορά.
9. Δημιούργησε μια σύντομη φόρμα
Όλα εξαρτώνται από τον στόχο, οπότε εάν θέλεις να συγκεντρώσεις leads φρόντισε η φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή επικοινωνίας να είναι συνοπτική και to the point! Περιόρισε τα απαιτούμενα πεδία και άφησε μόνο τα βασικά: ονομ/μο – τηλέφωνο – email. Σε επόμενο βήμα, π.χ. σε ένα software tool, μπορείς να ζητήσεις από τον χρήστη να δημιουργήσει το προφιλ του και στην συνέχεια να ζητήσεις όποια επιπλέον πληροφορία θεωρείς χρήσιμη και σημαντική.
Μια συνταγή δημιουργίας αποτελεσματικών landing pages είναι σημαντικό να συνδυάζει πολλαπλά χαρακτηριστικά. Τα key points περιστρέφονται γύρω από τον χρήστη και επικεντρώνονται στην θετική εμπειρία που θα αποκομίσει από την περιήγησή του στο website σου.
Για σκέψου.. πότε ήταν η τελευταία φορά που αντίκρυσες μία σελίδα που προσέλκυσε το ενδιαφέρον σου και τελικά σε έπεισε να προχωρήσεις σε αγορά ή να συμπληρώσεις την φόρμα ενδιαφέροντος ή να την μοιραστείς με τους φίλους σου;