Στις μέρες μας, υπάρχουν διάφοροι τρόποι να βγάλει κανείς λεφτά από το σπίτι του. Από το να συμμετέχει σε έρευνες μέτρησης (surveys) ή να πουλά πράγματα σε ιστοσελίδες όπως το ebay, μέχρι να αξιολογεί ιστοσελίδες και εφαρμογές επί πληρωμής.
Σήμερα όμως δε θα μιλήσουμε για καμία από τις παραπάνω μεθόδους που απλά εξυπηρετούν στην προσωρινή ενίσχυση εισοδήματος. Αντίθετα, θα σου δώσουμε ιδέες για δουλειά από το σπίτι μέσω υπολογιστή, που μπορεί να σου εξασφαλίσει εισόδημα σε σταθερή βάση. Ας αρχίσουμε!
Υπάρχουν διάφορες επιχειρήσεις, μικρές ή μεγαλύτερες, οι οποίες αναζητούν freelancers online, για εργασία από απόσταση. Μπορεί η βοήθεια που θέλουν να είναι για ένα μικρό project αλλά μπορεί να αναζητούν και κάποιον για μερική ή ακόμα και πλήρη απασχόληση.
Virtual βοηθοί, εκπρόσωποι πελατειακής υποστήριξης, συντάκτες περιεχομένου, αλλά και εξειδικευμένοι επαγγελματίες των πεδίων του digital marketing ή της συμβουλευτικής, έχουν αυξημένη ζήτηση. Εάν διαθέτεις δεξιότητες και πορτφόλιο, μπορείς να ελπίζεις σε ένα καλό εισόδημα.
Τώρα, ίσως αναρωτηθείς “Πώς θα ξεκινήσω;”. Λοιπόν, αρχικά θα πρέπει να καθορίσεις ποιες υπηρεσίες θέλεις να προσφέρεις. Όσο αναφορά αυτό, δεν θα πρέπει να φοβάσαι να ψάξεις πολύ συγκεκριμένα, ιδιαίτερα εάν είσαι εξειδικευμένος σε έναν τομέα. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που online freelancers παρέχουν μόνο μια υπηρεσία, όπως οι SEO ειδικοί που κάνουν έρευνες με keywords ή οι graphic designers που δημιουργούν logo. Μπορεί να λειτουργήσει ξεκάθαρα υπέρ σου, καθώς έτσι χτίζεις μια φήμη ότι παρέχεις την συγκεκριμένη υπηρεσία ιδιαίτερα καλά.
Και τότε είναι που θα πρέπει να έρθεις σε επικοινωνία με εν δυνάμει εργοδότες. Υπάρχουν πολλές αξιόπιστες ιστοσελίδες που ειδικεύονται στο να φέρνουν σε επικοινωνία freelancers και επιχειρήσεις. Κάποιες από τις πιο δημοφιλείς, είναι το Upwork και τo Freelancer. Φυσικά, εξαργυρώνουν το ρόλο τους, παίρνοντας ένα μικρό ποσοστό από την πληρωμή σου. Εάν θέλεις να αποφύγεις κάτι τέτοιο, μπορείς να προσπαθήσεις να το κυνηγήσεις μόνος σου. Το Linkedin είναι ένα πολύ δυνατό εργαλείο που θα σε βοηθήσει σε αυτή την περίπτωση.
To blogging εν έτη 2020 μπορεί πραγματικά να αποτελέσει έναν υπέροχο τρόπο να χτίσεις εισόδημα online, αν και φυσικά, υπάρχουν διάφορες προκλήσεις που το συνοδεύουν.
Το να αρχίσεις ένα blog δεν είναι ένας τρόπος να βγάλεις γρήγορα και εύκολα χρήματα. Εάν δεν το απολαμβάνεις, δεν σου το προτείνουμε. Εάν όμως σου αρέσει να γράφεις και να μιλάς για πράγματα που αγαπάς, είναι ιδανικό για σένα.
Το πιο σημαντικό βήμα στο να ξεκινήσεις είναι να επιλέξεις ένα θέμα. Πολλοί “ειδικοί” στο διαδίκτυο θα σου προτείνουν να το κάνεις αυτό ψάχνοντας κενά στο marketing, σκανάροντας keywords ή ακολουθώντας trends. Αν και δεν έχουν άδικο, το πιο σημαντικό πράγμα είναι να επιλέξεις ένα θέμα που αγαπάς και θα σε κρατήσει αφοσιωμένο.
Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, το blogging δεν είναι ένας τρόπος να βγάλεις γρήγορα και εύκολα χρήματα, πρέπει να ασχοληθείς μαζί του μακροπρόθεσμα. Εάν αρχίσεις να χάνεις το ενδιαφέρον σου μετά από μερικούς μήνες ή αποθαρρυνθείς από την έλλειψη άμεσων αποτελεσμάτων, το εγχείρημα σου θα έχει τελειώσει πολύ πριν ξεκινήσει.
Επίσης προτείνουμε να διαλέξεις ένα θέμα για το οποίο δεν θα μιλούν πολλοί. Μπορεί να πιστεύεις ότι αυτό θα περιορίσει τον αριθμό των πιθανών αναγνωστών σου αλλά δεν χρειάζεσαι εκατομμύρια επισκέπτες για να βγάλεις ένα ικανοποιητικό ποσό χρημάτων. Ένα πιο συγκεκριμένο θέμα, θα σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις περισσότερο, και αυτοί που ενδιαφέρονται γι’ αυτό το θέμα θα ενδιαφερθούν αντίστοιχα για το blog σου, και θα γίνουν αφοσιωμένοι αναγνώστες σου, μακροπρόθεσμα.
Αφού αποφασίσεις το θέμα του blog σου, θα πρέπει να βρεις πως θα δημιουργήσεις το δημιουργήσεις. Τα ευχάριστα νέα είναι πως αυτό είναι πολύ πιο εύκολο και όχι τόσο κοστοβόρο όσο νομίζεις. Μάθε περισσότερα εδώ!
Όταν εδραιωθεί μπορείς να αρχίζεις να βγάζεις χρήματα με τη βοήθεια του Google adSense ή με affiliate προγράμματα που είναι σχετικά με τη θεματική σου. Εδώ μπορείς ένα παράδειγμα affiliate προγράμματος.
Το 2019, το E-commerce ήταν το γρηγορότερα αυξανόμενο retail market και υπολογίζεται πως θα αγγίξει πάνω από 4 τρισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις μέσα στο 2020.
Το να ξεκινήσεις το δικό σου eShop δεν είναι για κανένα λόγο η εύκολη λύση. Απλώς και μόνο να αποφασίσεις τον τύπο του eShop που θες να ανοίξεις μπορεί να είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να σκεφτείς πριν πάρεις αυτή την απόφαση. Και μάλλον είναι η τυχερή σου μέρα, γιατί τα καταγράφουμε και σου δίνουμε ιδέες, στο άρθρο “Τι eShop να ανοίξω;”.
Ξανά, όπως προτείνεται παραπάνω με το blogging, προτείνουμε να είσαι συγκεκριμένος καθώς θα συναντήσεις λιγότερο ανταγωνισμό και θα αποκτήσεις πιο πιστή βάση πελατών. Εφόσον καταλήξεις στην ιδέα, τότε θα ξεκινήσει η πραγματική δουλειά, απ’ το να βρεις ποιο είναι το κοινό στο οποίο στοχεύεις και πώς να το πλησιάζεις, μέχρι το πώς θα τρέξεις το κατάστημα ή να μάθεις το νομικό πλαίσιο. Θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να δώσεις τον καλύτερο σου εαυτό, εάν θέλεις να έχεις μια πραγματική ευκαιρία να πετύχεις.
Ευτυχώς, δεν είναι όλα τόσο δύσκολα, όμως. Η διαδικασία του να στήσεις το δικό σου eShop έχει γίνει πολύ πιο εύκολη την τελευταία δεκαετία. Sites όπως το WooCommerceβοηθούν να φτιάξεις μέσα σε λίγες μέρες ένα όμορφο eShop. Για να μην αναφέρουμε τον αριθμό plugins που προσφέρονται για να βελτιστοποιήσουν τις σελίδες σου! Το δικό μας αγαπημένο plugin είναι το Yoast SEO. Δοκίμασε το! Θα σε βοηθήσει να “ανέβεις” στα αποτελέσματα της Google.
Ο κόσμος συχνά με ρωτάει εάν το social branding είναι σημαντικό για τις επιχειρήσεις και τα brands. Θα έλεγα ότι είναι ακριβώς όπως οι τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις, τις δεκαετίες του ’80 και του ’90. Παρά το ότι ήμουν αρκετά μικρή τότε, μπορώ ακόμα να θυμηθώ την επίδραση που είχαν εκείνες οι μικρές ιστορίες στους […]
Εδώ και πάνω από μια δεκαετία, τα QR Codes (Quick Response Codes) ξεπροβάλλουν διαρκώς σε διάφορα σημεία του κόσμου. Στην Ελλάδα ξεκίνησαν να χρησιμοποιούνται κυρίως από tech savvy εταιρίες και χρήστες ενώ η αποτελεσματικότητα τους και η χρήση τους σταδιακά έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής και ευρύτερη. Αν μπορούσαμε να χωρέσουμε τον ορισμό των QR Codes σε […]
Όταν σχεδιάζουμε μια διαφημιστική καμπάνια στο Google AdWords, συνήθως ξεκινάμε από το ερώτημα: “Ποιές λέξεις-κλειδιά θα χρησιμοποιήσω;”. Οι λέξεις-κλειδιά (keywords) ενεργοποιούν τις διαφημίσεις σας και τις φέρνουν μπροστά στα μάτια αμέτρητων χρηστών. Είναι σημαντικό κάθε φορά που ένας χρήστης πληκτρολογεί μια λέξη ή φράση στην μηχανή αναζήτησης Google να εμφανίζονται διαφημίσεις σχετικές με την αναζήτησήτου, […]
Εδώ στο Papaki.gr ακούμε συχνά αυτή την ερώτηση και σίγουρα ο μέσος χρήστης είναι δύσκολο να επιλέξει κάποια από τα χιλιάδες SEO tips που υπάρχουν. Online θα βρεις απεριόριστο υλικό σχετικά με την βελτιστοποίηση ενός website ή με το πως μπορεί το blog σου να γίνει πιο φιλικό στις μηχανές αναζήτησης. Αμέτρητα άρθρα, tutorials, ebooks, […]
Η ψηφιακή εποχή που δυναμικά διανύουμε αποδεικνύει ότι ο κόσμος μας γίνεται ολοένα και περισσότερο mobile oriented με τις πωλήσεις mobile συσκευών να εκτοξεύονται στα ύψη. Είναι γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι χρήστες αφιερώνουν αρκετό χρόνο καθημερινά στην mobile συσκευή τους είτε για να περιηγηθούν online, για να ενημερωθούν για τις τελευταίες ειδήσεις ή να […]
Πού καταλήγουν οι χρήστες αφού κάνουν κλικ στην online διαφήμισή σου; Φυσικά, σε μία σελίδα προορισμού (landing page), ωστόσο πόσο πρωτότυπο και συναφές είναι το περιεχόμενό της; Η περιήγηση γίνεται εύκολα και χωρίς πολύ ψάξιμο; Μπορεί να προσφέρεις υπηρεσίες ή να κάνεις consulting ή να προωθείς online τα προϊόντα σου ή το personal brand σου […]
Στον πραγματικό κόσμο, ένας άνθρωπος μπορεί να ασκήσει επιρροή και να αποκτήσει δύναμη από την επαγγελματική θέση που κατέχει. Αλλά, στο internet δεν υπάρχουν κανόνες, ούτε δομή και σίγουρα δεν θα βρεις πουθενά οργανογράμματα. Ωστόσο, αρκετοί είναι εκείνοι που ασκούν επιρροή στο internet, εμπνέουν το κοινό τους και χαράσουν πορεία που άλλοι ακολουθούν. Εκτός λοιπόν […]
Η αρχική σελίδα (homepage) είναι η πρώτη σελίδα που βλέπει ο χρήστης όταν επισκέπτεται το site σου. Σκοπός της homepage είναι να δώσει μια γενική εικόνα για το ποιος είσαι εσύ ή η επιχείρησή σου, τι προσφέρεις και ποια είναι τα δυνατά και ανταγωνιστικά σου σημεία. Επίσης λειτουργεί και ως οδηγός ή χάρτης του site […]
Ο ιδιοκτήτης ενός καταστήματος με φυσική παρουσία μπορεί να δει πόσοι πελάτες επισκέπτονται το μαγαζί του, ποια προϊόντα τους ενδιαφέρουν, ποια έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση και ποια χρειάζεται να αποσύρει. Με παρόμοιο τρόπο λειτουργεί και μια online επιχείρηση. Η εμφάνιση, το design, τα χρώματα, τα fonts, τα κείμενα και οι εικόνες του site σου μπορούν […]
Μήπως το website σου δεν αποδίδει όσο θα ήθελες; Έχεις διαπιστώσει ότι δεν αγγίζει τους online στόχους σου; Θέλεις να αυξήσεις τον αριθμό των μετατροπών (conversions) και αναρωτιέσαι πώς θα το πετύχεις; Ήρθε η στιγμή να σκεφτείς την περίπτωση του redesign! Όταν ακούμε τη λέξη “redesign” το πρώτο πράγμα που μας έρχεται συνήθως στο μυαλό […]
Το YouTube έχει γίνει πιο δημοφιλές από ποτέ! Με περισσότερους από 1 δις. μοναδικούς επισκέπτες και περισσότερες από 6 δις. ώρες παρακολούθησης video (viewership) κάθε μήνα (πηγή: YouTube Statistics) κατατάσσεται στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα παγκοσμίως. Σύμφωνα με τη Google, το YouTube έχει δημιουργήσει μια νέα γενιά καταναλωτών με νέα κουλτούρα, γνωστή ως Generation C. […]
Μπορεί η Google να μην παρέχει μια συγκεκριμένη και ξεκάθαρη λίστα με όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν την κατάταξη του site σου στα αποτελέσματα αναζήτησης (ranking factors), ωστόσο, αρκετές από τις τεχνικές είναι γνωστές. Σε προηγούμενα άρθρα έχω αναλύσει κάποιους βασικούς ranking factors, όπως: – η αξία και δύναμη που έχει ένα site με ποιοτικό […]
Η διαδικασία δημιουργίας του site σου είναι σε καλό δρόμο… Έχεις κατοχυρώσει το κατάλληλο domain name (tick), επέλεξες κάποιο εργαλείο, όπως το WebSite Builder ή κάποια πλατφόρμα (CMS) όπως το Managed WordPress Hosting για να κατασκευάσεις το site σου (tick) και τώρα είσαι έτοιμος να προχωρήσεις στο επόμενο βήμα! Πώς συνεχίζεις όμως; Αυτό το άρθρο […]
Το Website είναι η εικονική “βιτρίνα” της επιχείρησής σου και το κύριο online κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες, τους προμηθευτές και το κοινό που στοχεύεις. Με ένα αξιόλογο site έχεις την ευκαιρία να προσελκύσεις το κοινό σου, να προωθήσεις αποτελεσματικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου και να πετύχεις τους online στόχους σου. Πόσες φορές […]
Η διαχείριση της online παρουσίας σου είναι πλέον πιο σημαντική από ποτέ. Δεν έχει σημασία αν είσαι αρχάριος ή έμπειρος χρήστης, το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μελλοντικοί συνεργάτες ή πελάτες σου, ακόμη και οι HR managers επιχειρήσεων που αναζητούν προσωπικό, θα χρησιμοποιήσουν το internet για να ανακαλύψουν περισσότερες πληροφορίες για εσένα. Πόσο καλά προετοιμασμένος […]
Πόσες φορές σου έχει τύχει να λάβεις ένα email χωρίς να έχει τη σωστή μορφοποίηση, χωρίς να μπορείς να διαβάσεις ολόκληρο το κείμενο ή να δεις τις φωτογραφίες που περιέχει; Κι άλλες φορές να διαβάζεις ένα email, το οποίο σε προτρέπει να αγοράσεις κάτι τώρα (!) χωρίς να σου εξηγεί γιατί το χρειάζεσαι; Το email […]
Το Pay Per Click (PPC) marketing αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους εκμετάλλευσης του “μοναδικού” περιεχομένου (ή αλλιώς “unique content”) που παράγεται από την επιχείρηση με κύριο σκοπό να ενισχυθεί η επίδραση νέων αλλά και ήδη υπαρχόντων online κοινών. Σύμφωνα με δημοσιοποιημένα στατιστικά, το 79% των online επιχειρήσεων επιβεβαιώνει πως το PPC είναι το […]
Η επιχείρησή σου χρειάζεται ένα domain name ώστε να κατοχυρωθεί στο διαδικτυακό σύμπαν. Aυτό το ξέρεις ήδη. Ήξερες όμως ότι το domain μπορεί να είναι πολλά παραπάνω από μια διεύθυνση ιστοσελίδας; Ένας καλός επιχειρηματίας γνωρίζει ότι κάθε πτυχή μιας επιχείρησης είναι εργαλείο branding, επομένως ακόμα και το domain name. Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τη […]
To SEO αποτελεί συντομογραφία της φράσης Search Engine Optimization και σημαίνει υλοποίηση βέλτιστων πρακτικών και μεθοδολογιών που βοηθούν έναν αλγόριθμο να αναγνωρίζει μια σελίδα ως την απάντηση στην ερώτηση κάποιου χρήστη σε μια δεδομένη μηχανή αναζήτησης, όπως το Yahoo, το Bing και κυρίως η Google. Δεδομένου ότι η Google είναι με διαφορά η δημοφιλέστερη μηχανή […]
Το Word of Mouth Marketing αποτελεί μία από τις πλέον αποδοτικές τακτικές διαφήμισης, δημιουργώντας πραγματικό πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις για το πώς θα το επιτύχουν. Το 92% των καταναλωτών αναφέρουν ότι εμπιστεύονται περισσότερο σχόλια από φίλους συγκριτικά με τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης, ενώ το 82% των Αμερικανών ζητά συστάσεις τον κύκλο τους πριν προβεί σε μια […]
Εάν έχεις μια επιχείρηση ή ασκείς κάποια επιχειρηματική δραστηριότητα, διαθέτεις κι ένα εμπορικό σήμα (trademark). Tο εμπορικό σου σήμα είναι ένα σημαντικό περιουσιακό σου στοιχείο το οποίο πρέπει να κατοχυρώσεις για πολλούς λόγους. Τι είναι εμπορικό σήμα Ξεκινώντας από τα βασικά, ως εμπορικό σήμα θεωρείται κάθε σημείο επιδεκτικό γραφικής παραστάσεως, ικανό να διακρίνει τα προϊόντα […]
Η online διαφήμιση έχει μπει εδώ και χρόνια στην καθημερινότητα κάθε επιχείρησης, ακόμα και αν το αντικείμενό της δεν σχετίζεται απόλυτα με τον διαδικτυακό κόσμο. Πέρα από τις online αγορές, ένας σημαντικός παράγοντας είναι οι αναζητήσεις που θα κάνουν οι χρήστες για να βρουν τον επαγγελματία που χρειάζονται και εκεί πρέπει η κάθε επιχείρηση να […]
Το Quora ίσως θεωρείται λίγο το outsider των social media. Ωστόσο, η αυξανόμενη κοινότητα χρηστών του, το μετατρέπει σε ένα εξαιρετικό μέσο για έρευνα αλλά και βελτίωση των διαφημιστικών καμπανιών σου. Το Quora είναι ένας πολύ καλός τρόπος ώστε τα brands να ανακαλύψουν μερικές από τις βασικές ερωτήσεις και ανησυχίες των πελατών τους. Σε αυτό […]
Από την αρχή της ανθρωπότητας, προσπαθούμε να δημιουργήσουμε σχέσεις με άλλους ανθρώπους, αλληλεπιδρούμε, διαμορφώνουμε δίκτυα, δημιουργούμε κοινωνίες. Πρόκειται για έναν πελώριο ιστό μέσα στον οποίο τα επιμέρους κοινωνικά δίκτυα συνεργάζονται και εξελίσσονται. Μέσα στα δίκτυα διαπλάθεται η συμπεριφορά του ατόμου και επομένως, η καταναλωτική του συμπεριφορά. Κάθε επιχείρηση περιμένει να διευρύνει τον κύκλο της μέσα […]
Σίγουρα έχεις διαβάσει για αρκετά διαφορετικά είδη του Search Engine Optimization – SEO. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το 46% των Google Searches το 2019 αφορούσαν τοπικές πληροφορίες, ενώ οι αναζητήσεις “near me” έχουν αυξηθεί 900% μέσα σε δύο χρόνια. H ανάγκη για βελτίωση της τοπικής προβολής φέρνει στο προσκήνιο το Local SEO. Τι σημαίνει το […]
Πριν από μερικά χρόνια, οι περισσότεροι marketers εστίαζαν τη στρατηγική περιεχομένου τους κυρίως στον γραπτό λόγο. Ωστόσο, πλέον, το content marketing έχει προσαρμοστεί, και περιλαμβάνει όχι μόνο blogs, guest posting και ebooks, αλλά και podcasts, οπτικά στοιχεία και βίντεο. Ειδικότερα, τα βίντεο αυξάνονται περισσότερο από κάθε άλλη μορφή περιεχομένου. Σύμφωνα με το 2018 State of […]
Φαντάσου ότι μπαίνεις σε ένα φυσικό κατάστημα. Συζητάς με έναν ευγενικό υπάλληλο της επιχείρησης, περιγράφεις τις ανάγκες σου με δικά σου λόγια, και σου παρουσιάζει τα προϊόντα, προσπαθώντας να δείτε μαζί τι είναι αυτό που σου ταιριάζει περισσότερο. Αν ξαναπάς στο ίδιο κατάστημα, ο υπάλληλος θα σε ρωτήσει αν είχες μείνει ευχαριστημένος με ό,τι είχες […]
Το guest posting ίσως είναι ο γρηγορότερος τρόπος να αυξήσεις τη δημοφιλία σου. Απαιτεί να αφιερώσεις χρόνο, όμως αξίζει τον κόπο, καθώς είναι αυτό που μπορεί να βελτιώσει το SEO και την επισκεψιμότητά σου, αλλά και να σε βοηθήσει να χτίσεις σχέσεις συνεργασίας με ανθρώπους του κλάδου σου. Πάμε όμως να δούμε αναλυτικά τι είναι […]
Έχεις κατοχυρώσει το domain σου και δεν το έχεις χρησιμοποιήσει ακόμη; Ήθελες να στήσεις ένα site και δεν το έκανες ποτέ; Δεν πειράζει! Υπάρχουν διάφορα, ενδιαφέροντα πράγματα που μπορείς να κάνεις με το domain σου και ίσως δεν τα έχεις σκεφτεί. Μαζέψαμε 8 ιδέες και στις παρουσιάζουμε. O Dan Gillmor, διευθυντής του κέντρου Knight για την […]
Τις περασμένες μέρες βγήκε στη δημοσιότητα μία είδηση σχετικά με την επίσημη ιστοσελίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας: ένα website που έμοιαζε πολύ με το επίσημο του Προέδρου ανακατεύθυνε τους χρήστες στην προσωπική ιστοσελίδα του τέως ΠτΔ. Δεδομένου πως η εν λόγω ιστοσελίδα είναι κατοχυρωμένη στο Papaki, θα θέλαμε να μοιραστούμε ορισμένες συμβουλές οι οποίες θα […]
Στις 24 Νοέμβρη 2014, η Sony Pictures έγινε στόχος κακόβουλων χρηστών, με αποτέλεσμα ένα τεράστιο οικονομικό κόστος για την εταιρία. Οι εισβολείς απέκτησαν παράνομη πρόσβαση σε terabytes ιδιωτικών δεδομένων, διέγραψαν τα πρωτότυπα αρχεία από τους υπολογιστές της εταιρείας, άφησαν εμπιστευτικές πληροφορίες να διαρρεύσουν στο internet και διέθεσαν παράνομα 4 νέες ταινίες σε file sharing sites! […]
Σύμφωνα με έρευνα του Experian, το 73% των καταναλωτών δε νιώθει άνετα να δίνει οικονομικές και προσωπικές πληροφορίες σε sites, γιατί φοβάται μήπως αυτές υποκλαπούν. Και δεν είναι κάτι που θα πρέπει να μας εκπλήσσει, αν λάβουμε υπόψη τις ειδήσεις που βγαίνουν κατά καιρούς και αφορούν data breaches και ιστορίες hacking. Η εμπιστοσύνη σε ένα […]
Πιστεύεις ότι το να ξεκινήσεις να πουλάς online είναι δύσκολο; Δε ξέρεις από πού να ξεκινήσεις με το WooCommerce Hosting πακέτο σου; Βρίσκεσαι στο σωστό άρθρο. Αυτό το WordPress tutorial θα σε βοηθήσει να καταλάβεις τα βασικά γύρω και να ξεκινήσεις να πουλάς άμεσα τα προϊόντα σου online. WordPress Tutorial – Χρησιμοποιώντας το Dashboard Το […]
Ρίχνοντας μια ματιά στο λογαριασμό μου στο Papaki βλέπω ότι έχω κατοχυρώσει διάφορα domain names, αρκετά από τα οποία απλά “κάθονται”. Επιπλέον, συζητώντας και με άλλα άτομα παρατήρησα ότι συμβαίνει και σε άλλους, με βασικό λόγο την έλλειψη χρόνου για την υλοποίηση των πλάνων που είχαν όταν προχώρησαν στην κατοχύρωση τους εξ’αρχής. Λογικό είναι όσα […]
Δείτε βήμα-βήμα τη διαδικασία σύνδεσης του domain name σας στο Papaki.gr με το Blog σας στο WordPress (της μορφής toblogmou.wordpress.com) Update: Όσοι έχουν την premium edition του WordPress απλά ακολουθούν τα παρακάτω βήματα. Οι υπόλοιποι θα πρέπει να πληρώσουν ένα μικρό ποσό, μιας και το custom domain ανήκει στα Premium χαρακτηριστικά. Περισσότερα Βήμα 1. […]
Έπεσα πάνω σε μια αλλόκοτη παρομοίωση που κάπως μου άρεσε: “Το web hosting είναι όπως ένα κατάστημα με είδη για καλλιτεχνικά και χειροτεχνίες”! Η επεξήγηση ήταν η εξής: ενώ προσφέρει χρώματα, καμβάδες και πινέλα, δεν ζωγραφίζει τον πίνακα για σένα -επιλέγεις τα εργαλεία και το ζωγραφίζεις μόνος σου. Έτσι και μια εταιρεία hosting σου παρέχει […]
Το Facebook έχει πάνω από 2.5 δις χρήστες παγκοσμίως και 6 εκ. στην Ελλάδα. Profile στο συγκεκριμένο social network διατηρούν πάνω από 140 εκ. επιχειρήσεις μικρές και μεγάλες ενώ όπως παρουσιάσαμε σε προηγούμενο άρθρο, τα top 50 brands κατά την περίοδο του lockdown αύξησαν κατά πολύ την αλληλεπίδραση τους με το κοινό. Είναι προφανές λοιπόν […]
Το Google My Business είναι ένα εργαλείο που προσφέρεται δωρεάν από τη Google και επιτρέπει στους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται άμεσα την online παρουσία τους στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google και στο Google Maps. Με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνεται καλύτερη προβολή σε τοπικό επίπεδο, αφού κατά την αναζήτηση εμφανίζεται στους χρήστες μία λίστα […]
Αν γνωρίζεις και χρησιμοποιείς το Google Analytics για να αναλύεις την απόδοση του site σου, πιθανότατα σου είναι γνώριμη η έννοια του bounce rate ή ποσοστού εγκατάλειψης στα ελληνικά. Το ποσοστό εγκατάλειψης γενικά πάντα τρομάζει. Φταίει και η λέξη που έχει πολύ αρνητική έννοια. Πολλές φορές έχω συναντήσει στο χώρο ανθρώπους να τρομάζουν με ένα […]
Έχεις ακούσει για το netiquette αλλά αναρωτιέσαι τι ακριβώς είναι; Σε αυτό το άρθρο θα σου λύσουμε τις απορίες και θα σου δώσουμε χρήσιμες οδηγίες! Τα βασικά Η λέξη netiquette είναι ένας συνδυασμός των αγγλικών λέξεων «net» (διαδίκτυο) και «etiquette». To netiquette είναι o κώδικας δεοντολογικής συμπεριφοράς στο Διαδίκτυο, οι “καλοί τρόποι” δηλαδή στο online […]
Είναι γεγονός ότι ο covid-19 έχει φέρει μια πρωτοφανή κρίση σε πολλούς κλάδους της οικονομίας μας στην Ελλάδα αλλά και σχεδόν σε κάθε άλλη χώρα του κόσμου. Όμως, αυτή η κρίση είναι πρωτοφανής, όχι μόνο για τις τεράστιες επιπτώσεις που έχει επιφέρει στην οικονομία σε τόσο μικρό διάστημα, αλλά και για τις γιγαντιαίες αλλαγές που […]
Το έχεις ακούσει και ξανακούσει. Να πούμε για άλλη μια φορά ότι το Search Engine Optimisation ή αλλιώς η Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης (SEO) είναι μια διαδικασία, ένας συνδυασμός ενεργειών, που κάνει κάποιος ώστε το site του να βγαίνει ψηλά στην κατάταξη των μηχανών αναζήτησης. Μέσα στον καταιγισμό πληροφοριών και των αμέτρητων sites φαίνεται […]
Φαντάσου πόσες δεκάδες βιογραφικά καταφτάνουν καθημερινά σε εργοδότες και σε πρακτορεία εύρεσης εργασίας και recruiters. Ενδιαφέροντες άνθρωποι με προσόντα και εργασιακή εμπειρία ανταγωνίζονται για μια καλή θέση εργασίας. Ιδιαίτερα στην Ελλάδα του σήμερα όπου οι ευκαιρίες είναι περιορισμένες κι οι υποψήφιοι πολλοί και ταλαντούχοι,πώς μπορείς να ξεχωρίσεις μέσα στο πλήθος; Πώς μπορείς να μιλήσεις για […]
Μarketing θα πει να τοποθετείς σωστά το προϊόν (ή την υπηρεσία) σου απέναντι στο σωστό κοινό, τη σωστή στιγμή. Αυτό πιθανότατα το ξέρεις. Ίσως όμως δε μπορείς να φανταστείς ότι όλα αυτά γίνονται και χωρίς να ξοδέψεις μια περιουσία. Υπάρχουν κάποιες απλές, προσιτές και δημιουργικές στρατηγικές που μπορείς να ακολουθήσεις ώστε να προωθήσεις τη startup […]
Οι περισσότερες επιχειρήσεις, παραδοσιακά, επενδύουν περισσότερα χρήματα στην απόκτηση νέων πελατών, θεωρώντας πως είναι ένας γρήγορος τρόπος αύξησης του τζίρου. Επίσης ένα σύνηθες φαινόμενο είναι να συγχέεται ο τζίρος με το κέρδος, γεγονός που εξηγεί το παραπάνω. Tι είναι όμως το customer retention και πώς βελτιώνει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων; Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία […]
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει δυναμικά στη ζωή μας τα τελευταία χρόνια και αν σκεφτούμε ότι το ποσοστό ανθρώπων ηλικιών από 16 έως 74 στην Ελλάδα που έχουν χρησιμοποιήσει έστω και μια φορά το διαδίκτυο για αγορές έχει αυξηθεί από 27% το 2012 σε 40% την περασμένη χρονιά, καταλαβαίνουμε ότι η τάση είναι φανερά ανοδική. […]
Πάω στοίχημα ότι στους περισσότερους από εσάς, όπως και σε εμένα δεν το κρύβω, έχει περάσει τουλάχιστον μία φορά από το μυαλό σας, η ιδέα της κατασκευής ενός online καταστήματος! Οι περισσότερες ιδέες μένουν στις σκέψεις, μιας και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένoυ και λειτoυργικού eshop προϋποθέτει πολύ χρόνο και χρήμα. Ίσως και όχι, μιας και […]
Το eCommerce δεν είναι απλά ένα trend. Μόνο το 2019, τα κέρδη του ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθαν σε 3,5 τρις δολάρια, ποσό που αναμένεται να διπλασιαστεί μέχρι το 2023. Αλλά τα κέρδη δεν έρχονται μόνα τους. Για το ίδιο έτος, το digital ad spendυπολογίζεται σε 333 δις. Η διαφήμιση είναι για όλα τα eShop μια απαραίτητη […]
Όταν μιλάμε για ταχύτητα ιστοτόπου, λίγο-πολύ όλοι αντιλαμβάνονται ότι παίζει ρόλο, αλλά είναι δεν μπορούν να προσδιορίσουν το πόσο σημαντική είναι. Πριν αρχίσουμε την παρουσίαση στοιχείων και αριθμών, ας αναλογιστούμε με ειλικρίνεια: αν είχαμε να επιλέξουμε μεταξύ ενός πανέμορφου site και ενός πραγματικά γρήγορου (onclick), τι θα επιλέγαμε; Πολύ συχνά η ζυγαριά γέρνει υπέρ του […]
Πόσο σου στοιχίζει να δείξεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου στον ιδανικό σου πελάτη; Σε όποιο ψηφιακό ή φυσικό κανάλι marketing κι αν επενδύεις το χρόνο και τα χρήματα σου, με το remarketing, αυξάνεις τις πιθανότητες να μετατρέψεις κάποιον που ήρθε σε επαφή με το brand σου σε πελάτη, με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. […]
Όλοι, λίγο πολύ, έχουμε ακούσει για την έρευνα αγοράς. Συχνά η φράση χρησιμοποιείται από καταναλωτές οι οποίοι εξετάζουν όλες τις παραμέτρους, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και την τιμή, πριν προβούν σε μια νέα αγορά, προκειμένου να αποφασίσουν πιο προϊόν ή υπηρεσία θα επιλέξουν. Αυτό επιτυγχάνεται εύκολα με γρήγορη αναζήτηση στο internet ή έρευνα σε κάποια φυσικά […]
Tο χρήσιμο περιεχόμενο αποτελεί ένα ισχυρό θεμέλιο στην στρατηγική marketing που ακολουθείς. Η ετήσια έρευνα που διεξήχθη από το Content Marketing Institute επισημαίνει ότι ορισμένοι από τους πλέον επιφανείς οργανισμούς χρησιμοποιούν το content marketing, με σκοπό να προσελκύσουν πωλήσεις και να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους. Ανάμεσά τους οι Microsoft, John Deere, Cisco Systems, P&G. Οι […]
Ο ανταγωνισμός στο χώρο των online επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και πιο έντονος. Έτσι, είναι σημαντικό οι άνθρωποι του marketing να μην περιορίζονται μόνο στην απλή προώθηση προϊόντων αλλά να στοχεύουν στο να συνδέεται μια επιχείρηση με το κοινό της βαθύτερα, σε συναισθηματικό και πνευματικό επίπεδο. Πολλά μεγάλα brands βρήκαν τη λύση στο content marketing (marketing […]
Στις μέρες μας, βομβαρδιζόμαστε όλοι μας με περισσότερες διαφημίσεις από ποτέ. Τόσο εκτός σύνδεσης (offline) όσο και διαδικτυακά (online), όπου κι αν πάμε, κάποιος προσπαθεί να μας πουλήσει κάτι. Κι αυτό λειτουργεί αντίστροφα. Σταδιακά, όλο και περισσότερος κόσμος αρχίζει να ενοχλείται, να νιώθει αποστροφή και να προσπαθεί να αντισταθεί όταν κάποιος προσπαθεί να του πουλήσει […]
Γύρω στο 1765 ένας αγγειοπλάστης στην Αγγλία, ο Josiaj Wedgwood, δέχτηκε μια παραγγελία από την βασίλισσα Charlotte. Αποφασισμένος να εκμεταλλευτεί στο έπακρο αυτή τη δουλειά, πήρε την άδεια για να χρησιμοποιεί μια βασιλική σφραγίδα στη δημιουργία του και την ατάκα “Potter to Her Majesty”. Λίγα χρόνια μετά ο Wedgwood, έγινε διάσημος για τις δημιουργίες του […]
Είναι γεγονός πως διανύουμε μερικές από τις δυσκολότερες και πλέον πρωτοφανείς στιγμές της σύγχρονης ιστορίας λόγω του Covid-19, με αποτέλεσμα μια τεράστια υγειονομική κρίση σε αρκετές χώρες. Πέραν του σημαντικότερου όλων – που είναι η υγεία – αυτή η κατάσταση επιδρά και στην παγκόσμια οικονομία. Χιλιάδες θέσεις εργασίες χάνονται διαρκώς, με την Αμερική να αποτιμά […]
Τα chatbots είναι σήμερα από πολλές απόψεις ένα καταπληκτικό εργαλείο που μπορεί να αξιοποιηθεί από πολλούς τύπους επιχειρήσεων. Μπορεί να είναι ένας τέλειος 24ωροςψηφιακός βοηθός, να απαντήσει σε ερωτήσεις, να φέρει πωλήσεις και leads, να κλείσει ραντεβού και να αλληλεπιδράσει συζητώντας με το κοινό σου. Έπειτα, τα chatbots που συνδυάζονται με τα social media, και […]
Τα chatbot σήμερα είναι οι ψηφιακοί βοηθοί κάθε επιχείρησης και ιστότοπου. Παρότι σαν trend δεν είναι νέο, πέρασε καιρός για να φτάσουμε σε σημείο που οι χρήστες να τα συνηθίσουν και οι επιχειρήσεις να τα εξελίξουν, ώστε να είναι πραγματικά χρήσιμα για αυτές. Με την αυξανόμενη χρήση του Instant Messaging, τα chatbots ήρθαν και να […]
Το φιλικό για το χρήστη site είναι στην πραγματικότητα ένα καλοφτιαγμένο site. Όλα τα επιμέρους στοιχεία, τα κείμενα, οι τίτλοι, η εμφάνιση, το μενού, είναι φτιαγμένα για να προσφέρουν στον επισκέπτη μια ευχάριστη και ξεκούραστη εμπειρία. Είναι μια καλοκουρδισμένη μηχανή. Σκοπός μας πάντα είναι ο χρήστης να παραμείνει στο site, να περιηγηθεί στις σελίδες και […]
To video marketing είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας, και αποτελεί εξαιρετικό εργαλείο προσέλκυσης κοινού, με έναν τρόπο που είναι εύκολος στην αφομοίωση. Σε αντίθεση με παλαιότερα που ήταν “προνόμιο” μεγάλων brands, σήμερα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από μικρότερες επιχειρήσεις. Στην πραγματικότητα, το 86% των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί video content marketing, σύμφωνα με Wyzowl statistics. Aξίζει, όμως, […]
Το product page, δηλαδή η σελίδα προϊόντος, είναι ίσως η σημαντικότερη σελίδα για ένα e-shop. Η σελίδα προϊόντος καλείται να δώσει στον υποψήφιο αγοραστή όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά και να τον τραβήξει, ώστε να δράσει και να κάνει την απαραίτητη “προσθήκη στο καλάθι”. Αν εξετάσουμε το e-shop ως ένα funnel, η σελίδα προϊόντος αποτελεί […]