3 λόγοι να πεις “ναι” σε πολλαπλά domains

Η επιχείρησή σου χρειάζεται ένα domain name ώστε να κατοχυρωθεί στο διαδικτυακό σύμπαν. Aυτό το ξέρεις ήδη. Ήξερες όμως ότι το domain μπορεί να είναι πολλά παραπάνω από μια διεύθυνση ιστοσελίδας; Ένας καλός επιχειρηματίας γνωρίζει ότι κάθε πτυχή μιας επιχείρησης είναι εργαλείο branding, επομένως ακόμα και το domain name.

Πολλές επιχειρήσεις μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους με ένα και μοναδικό domain. Ωστόσο, το να έχεις πολλαπλά domain names για τις διάφορες πτυχές δραστηριότητας της επιχείρησής σου συμβάλλει εξαιρετικά στη συνολική στρατηγική marketing που σχεδιάζεις. Τα πολλαπλά domains προσφέρουν εξαιρετικές ευκαιρίες ώστε να εμπλέξεις τους πελάτες σου σε διαφορετικά επίπεδα, δημιουργώντας ένα αξιομνημόνευτο brand.

Το domain name είναι από τα πιο ευπροσάρμοστα εργαλεία marketing που υπάρχουν! Ανάλογα με το τι καμπάνια τρέχει, έχεις τη δυνατότητα να προσαρμόσεις και την προσέγγισή σου. Για παράδειγμα, εάν το budget σου είναι περιορισμένο, μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα domain name απλά για να αναδείξεις μια σελίδα στο site σου. Εάν όμως θέλεις να κάνεις τη διαφορά, μπορείς να δημιουργήσεις μια συγκεκριμένη καμπάνια με διαφορετικό landing page ή και να δημιουργήσεις ακόμη και νέο, διαφορετικό site.

Ας δούμε μερικούς τρόπους ακόμη που μπορείς να χρησιμοποιήσεις domain names για να εμπλουτίσεις τη στρατηγική marketing σου. Με άλλα λόγια, παρακάτω θα βρεις τρεις λόγους για να πεις “ναι” στα πολλαπλά domains.

1. Σε βοηθoύν να δημιουργήσεις εξαιρετικά στοχευμένες καμπάνιες

Το να δώσεις στην ιδέα της καμπάνιας σου μια ξεχωριστή ταυτότητα στο διαδίκτυο, σε βοηθάει να εμπλέξεις το κοινό σου καλύτερα. Ένα event, ένα giveaway, μια έκθεση, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, ακόμη και μια διαφήμιση: όλα είναι καλά παραδείγματα για το πώς μπορείς να επωφεληθείς από ένα ξεχωριστό domain name που στέλνει το χρήστη σε ένα διαφορετικό landing page.

Για παράδειγμα, αν σκοπεύεις να λανσάρεις μια καινούρια κρέμα νυκτός μπορείς να έχεις ένα domain όπως www.[creamname].online. Το microsite σου μπορεί να συμπεριλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την καμπάνια λανσαρίσματος ή να δίνει ένα αποκλειστικό giveaway στους χρήστες που θα δηλώσουν συμμετοχή.

Αυτή η προσέγγιση έχει διάφορα πλεονεκτήματα. Σου επιτρέπει να:

  • Δοκιμάσεις δημιουργικές ιδέες
  • Σχεδιάσεις συγκεκριμένο περιεχόμενο για στοχευμένο κοινό
  • Δοκιμάσεις διαφορετικά είδη μηνύματος που ξεχωρίζουν από το βασικό ύφος
  • Υπολογίσεις τα αποτελέσματα της καμπάνιας με ευκολία

2. Συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες αποκτούν τη δική τους ταυτότητα!

Συχνά, έχει νόημα να δώσεις στα “δυνατά” σου προϊόντα ή υπηρεσίες το δικό τους ξεχωριστό domain name. Αυτή η διεύθυνση μπορεί να παραπέμπει τους χρήστες σε ένα site μόνο για το προϊόν αυτό ή να ξαναγυρίζει το χρήστη στη σελίδα του προϊόντος στο κεντρικό site. Η Amazon έκανε αυτό ακριβώς με το Kindle -το domain www.kindle.storeσε στέλνει πίσω στο κεντρικό site της Amazon, στη σελίδα του προϊόντος.

Μπορείς να κάνεις κι εσύ το ίδιο.

Για παράδειγμα, αν δραστηριοποιείσαι στον μεσιτικό κλάδο και θέλεις να προωθήσεις μια συγκεκριμένη premium ιδιοκτησία, μπορείς να κατοχυρώσεις ένα domain με το όνομα του δρόμου όπου βρίσκεται, www.[streetname].space, στέλνοντας τους χρήστες σε μια σελίδα με πληροφορίες, video και φωτογραφίες σχετικά με την ιδιοκτησία αυτή.

3. Πολλαπλά domains σού επιτρέπουν να είσαι πιο δημιουργικός

Όσοι ασχολούνται με την προώθηση και το marketing, συχνά νιώθουν ότι υπάρχει κορεσμός στον τομέα τους. Μέσα στο πρόβλημα όμως κρύβεται και η ευκαιρία – έχεις πολλές επιλογές όταν δημιουργείς ένα domain name που δίνει ώθηση στο σύνολο των προωθητικών σου ενεργειών. Ειδικά όταν σχεδιάζεις μια ιστοσελίδα που μένει στο μυαλό του χρήστη ως κάτι αξιομνημόνευτο κατά την αναζήτηση του στο διαδίκτυο.

Για παράδειγμα, σκέψου τις παρακάτω δυνατότητες:

Σλόγκαν καμπάνιας: www.keepmoving.fun

Συγκεκριμένη μέρα: www.blackfridaysale.store

Εποχή ή διακοπές: www.summerevents.online

Τοποθεσία:  www.bakery.space

Πάρε έμπνευση από τις διαφορετικές καταλήξεις και τα domain names ώστε να δημιουργήσεις έξυπνα ονόματα για καμπάνιες ή ιστοσελίδες που ξεχωρίζουν. Θα σου δώσουν αρκετή τροφή για σκέψη ώστε να κάνεις ένα καλό brainstorming και να βρεις το όνομα που προσθέτει αξία στην προώθηση σου και φέρνει καλό ROI.

Με λίγα λόγια…

Τα domain names είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο για να δώσεις ώθηση στις καμπάνιες σου. Ωστόσο, δεν χρειάζεσαι αμέτρητα για να καταφέρεις να είσαι ανταγωνιστικός. Με μια καλή στρατηγική στα domains σου, προσθέτοντας μερικά ακόμη μπορείς να βελτιώσεις σημαντικά το marketing σου. Έτσι, θα βοηθήσεις την επιχείρησή σου να μεγαλώσει προσφέροντας στους πελάτες σου ευκαιρίες να μην χάνουν ποτέ το ενδιαφέρον τους!

Πηγή: papaki.com

NakPro

Related Post